miercuri, 28 noiembrie 2012

Eternitatea iubirii


Eternitatea iubirii

Am uitat să dorm,
Am uitat sa vorbesc,
Am uitat sa zbor…
Te iubesc.... şi atat.
Viaţa mea e un templu
In care m-am inchis
Cu toată iubirea,
Un templu unde nimeni
Nu mai poate intra,
Ca să ajungă la sufletul meu!
Te iubesc şi te urăsc,
Te chem, te aştept şi te alung…
Cum aş putea sa te pastrez,
Dacă eşti doar un vis,
Iar din vise nu se poate trăi,
Insă se poate muri de nenumărate ori?!
Atinge-mi sufletul,
Si vei vedea că în el e numai iubire,
Dar şi atâta durere,
Cât pentru încă o viaţă,
De mântuire şi de uitare.
Uitare insă nu poate fi,
Acolo unde este o eternitate a iubirii…


Love's eternity by Doina Iovanel Spineanu

I forgot to sleep
I forgot to speak
I forgot to fly
I love you..and this is it.
My life is a temple
Where i closed myself
With all my love
A temple where nobody
can get in
to arrive at my soul.
I love you and I hate you
I'm calling for you, i'm waiting for you and i'm driving you away
How can I keep you?
If you are just a dream
and I can't live only with dreams
But I can die dozens of times ?
Touch my soul
and you'll see there's just love
but also so much pain,
enough for an entire life
for salvation and for forgetting
but forgetting, it can't be
there, where it is a love's eternity.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu